Louhi Hoito™ -ylläpitopalvelut
Louhi Hoito™ -ylläpitopalveluissa Louhi vastaa palvelimen valvonnasta ja ylläpidosta sovitun palvelutason mukaisesti. Lopeta valvominen ja jätä palvelimesi Louhen Hoitoon.
23,39 €/kk (alv. 0%)
Louhi Hoito™
Valvontapalvelu Oma
Louhen automaattinen valvontajärjestelmä valvoo asiakkaan palvelinta ja sen määriteltyjä prosesseja vikatilanteiden varalta ja välittää hälytykset tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla asiakkaalle.
- Sovittujen palvelinkomponenttien valvonta
- Sovittujen URL-osoitteiden valvonta
- Käyttöjärjestelmätason valvonta
- Sovitun palvelutason mukainen reagointi ongelmatilanteisiin
- Palvelimen resurssien riittävyyden valvonta (muisti, levytila, suoritinteho, liikenne)
- Jopa 10 valvottavaa prosessia tai URL:ia
- Hälyttää asiakkaalla joko 24/7 tai 13/5
- Korjaustyöt voi tilata Louhelta erikseen laskutettavana työnä
23,39 €/kk (alv. 0%)
Louhi Hoito™
Valvontapalvelu Plus
Louhi valvoo sovittuja palveluita ark. klo 7-18. Louhi reagoi mahdollisiin ongelmatilanteisiin ja ilmoittaa hälytyksistä asiakkaan yhteyshenkilölle. Tarvittaessa asiakas voi toimittaa Louhelle tekemänsä vikatilanneohjeistuksen, minkä mukaan Louhi toimii ennen yhteydenottoa.
- Sovittujen palvelinkomponenttien valvonta
- Sovittujen URL-osoitteiden valvonta
- Käyttöjärjestelmätason valvonta
- Sovitun palvelutason mukainen reagointi ongelmatilanteisiin
- Palvelimen resurssien riittävyyden valvonta (muisti, levytila, suoritinteho, liikenne)
- Yöllä tulleiden vikojen korjaaminen aloitetaan arkipäivinä klo 7:00 alkaen
Mikäli mahdollinen vikatilanne ja aiheutunut vikatilannehälytys ei johdu Louhesta ja sen vastuulla olevista alustajärjestelmistä, laskutetaan tehdystä hälytystyöstä kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti – minimilaskutusajan ollessa 0,5 h (klo 7-18 välisenä aikana).
Louhi reagoi hälytykseen 0-30 min kuluessa.
23,39 €/kk (alv. 0%)
Louhi Hoito™
Valvontapalvelu Plus 24/7
Louhi valvoo sovittuja palveluita ympärivuorokautisesti ja reagoi mahdollisiin ongelmatilanteisiin hälytyksen saatuaan. Asiakas voi toimittaa Louhelle tekemänsä vikatilanneohjeistuksen, jonka mukaan toimitaan hälytyksen tapahduttua.
Sovittujen palvelinkomponenttien, prosessien ja kapasiteetin valvonta
- Sovittujen URL-osoitteiden valvonta
- Käyttöjärjestelmätason valvonta
- Sovitun palvelutason mukainen reagointi ongelmatilanteisiin
- Palvelimen resurssien riittävyyden valvonta (muisti, levytila, suoritinteho, liikenne)
- Louhi vastaanottaa hälytykset ja reagoi niihin 24/7/365.
- Valvontapalveluun voidaan määrittää yhteystietoja, joihin hälytykset esim. sähköpostilla ja/tai tekstiviestillä lähetetään (Louhen päivystäjän lisäksi)
Jos mahdollinen vikatilanne ja tästä aiheutunut vikatilannehälytys ei johdu Louhesta ja sen vastuulla olevista alustajärjestelmistä, laskutetaan tehdystä hälytystyöstä kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti: klo 7-18 minimilaskutus 0,5 h, klo 18-7 minimilaskutus 1 h.
40 €/kk (alv. 0%)
Louhi Hoito™
Päivityspalvelu
Louhi Hoito™ Päivityspalvelu sisältää palvelimen kuukausittaisen tietoturvapäivityksen saatavilla olevista päivityksistä. Päivityksien asennusajankohta sovitaan asiakkaan kanssa yhdessä. Päivitykset tehdään pääsääntöisesti ark. klo 7-18, ellei muutoin sovita.
Päivityspalvelu ei sisällä mahdollisista ulkoisista tekijöistä johtuvia tietoturvakovetuksia. Esim. openSSL:ssä on havaittu haavoittuvuus ja tämä on korjattavissa vain konfiguraatiomuutoksin. Tehtävät muutokset ovat laskutettavaa työtä, josta veloitus hinnaston mukaisesti, ellei muutoin sovita.
52 €/kk (alv. 0%)
Sovellustason Louhi Hoito™ -palvelut
Louhi Sovellushoito vastaa käyttöjärjestelmän päälle asennettujen sovellusten ylläpidosta. Jokaiselle ylläpidettävälle sovellukselle valitaan oma sovellushoitopalvelu. Louhi valvoo ja ylläpitää valittua sovellusta ja varmistaa sen toimivuuden. Louhi myös asentaa versio- ja tietoturvapäivitykset.
Sovellushoidon voi tilata ilman päivityksiä tai päivitysvalvonnan kanssa, jolloin Louhi seuraa sovelluksen versio- ja tietoturvapäivityksiä, informoi näistä asiakasta ja päivittää sovellukset pyydettäessä. Louhi ei vastaa päivityksissä tapahtuvista yhteensopivuusongelmista, mutta ratkaisee ne pyydettäessä tuntityöperusteisesti.
Pyydä tarjous sovelluksesi ylläpidosta
Sovellusylläpidon hintaryhmät
Sovellusylläpito, hintaryhmä A
Hintaryhmä A sisältää laajasti käytetyt ja ylläpidoltaan yksinkertaiset sovellukset esim WordPress.
15,32 €/kk
Sovellusylläpito, hintaryhmä B
Hintaryhmä B sisältää laajasti käytetyt, mutta ylläpidoltaan raskaammat sovellukset.
39,52 €/kk
Sovellusylläpito, hintaryhmä C
Hintaryhmä C sisältää harvinaiset tai ylläpidoltaan työläät sovellukset.
79,84 €/kk
Hinnat alv. 0%