Asiakaspalvelija – osa-aikainen2018-11-19T14:42:04+00:00

Asiakaspalvelija – osa-aikainen

Haemme teknistä asiakaspalvelijaa osa-aikaiseen (15-30h/vk) työsuhteeseen.

Louhi on 2005 perustettu digitaalisia yritysratkaisuja tarjoava yritys. Palveluitamme käyttää yli 22 000 asiakasta aina isoista pörssiyrityksistä kuluttajiin asti. Keskeisiä palveluitamme ovat verkkotunnukset, webhotellipalvelut sekä modernit viestintäratkaisut kuten Google G Suite ja Microsoft Office 365. Toimintamme ytimenä on verkkokauppa, josta tilatut palvelut toimitetaan asiakkaille automaationa. Käytämme viimeisimpiä teknologioita ja luotettuja teknologiakumppaneita palveluidemme tuotannossa sekä jatkuvassa kehityksessä. Kaiken toiminnan keskiössä Louhella on asiakkaan laadukas palvelu.

Yhtiömme liikevaihto vuodelle 2018 tulee olemaan n.1,95M€. Toimintamme on kannattavaa. Toimipisteemme sijaitsee Espoon Leppävaarassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

 

Tehtäväkuvaus ja vaadittava osaaminen

Tehtävänkuvaan kuuluu asiakaspalvelu sähköpostitse, chatilla ja puhelimitse. Vastaat pääasiassa sopimuksiin, asiakkuuden hallintaan ja laskutukseen liittyvistä palvelupyynnöistä, mutta kykenet suoriutumaan myös teknisemmistä palvelupyynnöistä. Muita tehtäviä on luvassa tuotannon hallinnan ja myynnin saralta. Työtä tehdään pääasiassa asiakasrajapinnassa, joten viestinnälliset taidot ja reipas asenne ovat ensisijaisen tärkeitä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä muun asiakaspalveluhenkilöstön kanssa.

Hakijalta edellytämme ennen kaikkea asiakaspalveluhenkisyyttä, paineensietokykyä sekä hyviä viestinnällisiä taitoja suomeksi ja englanniksi. Tietoteknisen osaamisen ei tarvitse olla huippuluokkaa, mutta et kuitenkaan vierasta teknisiä asioita. Odotamme perustason tuntemusta hosting-tuotteista, joten sinulle tuttuja käsitteitä on muun muassa: ”domain”, ”webhotelli”, ”palvelin”, ”pilvipalvelu”, yms. Olet myös nopea oppimaan uusia asioita ja otat mielelläsi asioista selvää.

Katsomme eduksi mikäli sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja/tai service desk –toiminnasta. Eduiksi laskemme myös alaan liittyvän koulutuksen ja sertifioinnit.

Työajasta voidaan sopia joustavasti. Työaika on toiveittesi mukaan 15-30 tuntia viikossa. Työskentelyaika on mahdollista sovittaa esimerkiksi opintojen mukaan, joten tehtävä sopii erinomaisesti esim tietotekniikan tai liiketalouden opiskelijalle. Osa työajasta voi olla virka-ajan (9-16) ulkopuolella mikäli esim. opiskelukiireet vaativat. Ymmärrämme myös jos tarvitset välillä pidempää yhtäjaksoista vapaata opiskeluja varten.

Kysy myös työharjoittelupaikasta!

 

Tarjoamme

  • Vakituisen työsuhteen nuorekkaassa ja dynaamisessa organisaatiossa, jossa sinulla on hyvät mahdollisuudet kehittyä ja edetä urallasi
  • Hyvät työsuhde-edut, mm terveydenhuolto, lounas- ja virike-etu, urheilua, yhteisiä virkistysmatkoja
  • Mahdollisuuden tehdä osan työstä etänä
  • Joustavat työajat
  • Kiinteän palkan lisäksi provisiopalkan myynneistä sekä yritystason bonukset

 

Liity kasvavaan tiimiimme!

Jätä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä CV 16.12.2018 mennessä hakulomakkeella tai sähköpostitse jobs@louhi.fi (Otsikolla: Asiakaspalvelija 2018).

Lisätietoja tehtävästä: mikael.kaariainen@louhi.fi