Asiakaspalvelija – Service Desk Specialist

Haemme teknistä asiakaspalvelijaa vakituiseen työsuhteeseen.

Louhi on 2005 perustettu digitaalisia yritysratkaisuja tarjoava yritys. Palveluitamme käyttää yli 22 000 asiakasta aina isoista pörssiyrityksistä kuluttajiin asti. Keskeisiä palveluitamme ovat verkkotunnukset, webhotellipalvelut sekä modernit viestintäratkaisut kuten Google G Suite ja Microsoft Office 365. Toimintamme ytimenä on verkkokauppa, josta tilatut palvelut toimitetaan asiakkaille automaationa. Käytämme viimeisimpiä teknologioita ja luotettuja teknologiakumppaneita palveluidemme tuotannossa sekä jatkuvassa kehityksessä. Kaiken toiminnan keskiössä Louhella on asiakkaan laadukas palvelu. Yhtiömme liikevaihto vuodelle 2019 tulee olemaan n.2,2M€. Toimintamme on kannattavaa.

Toimipisteemme sijaitsee Espoon Leppävaarassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Tehtäväkuvaus ja vaadittava osaaminen

Tehtävänkuvaan kuuluu asiakaspalvelu sähköpostitse, chatilla ja puhelimitse. Käsiteltävien palvelupyyntöjen aihepiirit vaihtelevat sopimuksien ja laskutuksen hallinnasta teknisesti vaativampien ongelmien selvitystyöhön. Muita tehtäviä on luvassa tuotannon hallinnan ja myynnin saralta. Työtä tehdään pääasiassa asiakasrajapinnassa, joten viestinnälliset taidot ja reipas asenne ovat ensisijaisen tärkeitä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä muun asiakaspalveluhenkilöstön kanssa.

Hakijalta edellytämme ennen kaikkea asiakaspalveluhenkisyyttä, paineensietokykyä sekä hyviä viestinnällisiä taitoja suomeksi ja englanniksi. Tietoteknisen osaamisen ei tarvitse olla vielä huippuluokkaa, mutta perusosaamisen on hyvä olla kunnossa. Odotamme perustason tuntemusta hosting-tuotteista, joten sinulle tuttuja käsitteitä on muun muassa: ”domain”, ”webhotelli”, ”palvelin”, ”pilvipalvelu”, yms. Olet myös nopea oppimaan uusia asioita ja otat mielelläsi asioista selvää.

Katsomme eduksi, mikäli sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja/tai service desk –toiminnasta. Eduiksi laskemme myös alaan liittyvän koulutuksen, sertifioinnit sekä Google Cloud -pilvipalveluosaamisen.

Työskentelyaika (37,5h/viikko) tapahtuu asiakaspalvelumme aukioloajan puitteissa (arkisin klo 8-18) työvuorokierron mukaisesti.

Tarjoamme

  • Vakituisen työsuhteen nuorekkaassa ja dynaamisessa organisaatiossa, jossa sinulla on hyvät mahdollisuudet kehittyä ja edetä urallasi
  • Hyvät työsuhde-edut, mm terveydenhuolto, lounas- ja virike-etu, urheilua, yhteisiä virkistysmatkoja
  • Mahdollisuuden tehdä osan työstä etänä
  • Kiinteän palkan lisäksi provisiopalkan myynneistä sekä yritystason bonukset

Liity mukaan kasvavaan tiiimiimme

Jätä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä CV 20.12.2019 mennessä hakulomakkeella tai sähköpostitse jobs@louhi.fi (Otsikolla: Asiakaspalvelija 2019).
Lisätietoja tehtävästä: mikael.kaariainen@louhi.fi