Asiakaspalvelija – Service Desk Specialist

Haemme tietoteknisesti osaavaa asiakaspalvelijaa vakituiseen työsuhteeseen.

Louhi on 2005 perustettu digitaalisia yritysratkaisuja tarjoava yritys. Palveluitamme käyttää yli 22 000 asiakasta aina isoista pörssiyrityksistä kuluttajiin asti. Keskeisiä palveluitamme ovat verkkotunnukset, webhotellipalvelut sekä modernit työkalut verkossa tapahtuvan työskentelyn ja vuorovaikutuksen mahdollistamiseksi. Olemme Google-kumppani.

Toimintamme keskiössä on asiakkaan laadukas palvelu ja erinomainen asiakaskokemus. Innovatiivisuus, asiakkaiden liiketoiminnan ymmärtäminen ja palvelujen jatkuva kehittäminen uutta teknologiaa hyödyntämällä on meille tärkeää.   

Yhtiömme liikevaihto vuodelle 2020 oli 2,6 MEur ja toimintamme on kannattavaa. Toimipisteemme sijaitsee Espoon Leppävaarassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Tehtäväkuvaus ja vaadittava osaaminen

Tehtävänkuvaan kuuluu asiakaspalvelu sähköpostitse, chatilla ja puhelimitse. Käsiteltävien palvelupyyntöjen aihepiirit vaihtelevat sopimuksien ja laskutuksen hallinnasta teknisesti vaativampien ongelmien selvitystyöhön ja asiakkaiden opastamiseen. Muita tehtäviä on luvassa tuotannon hallinnan ja myynnin saralta. Työtä tehdään pääasiassa asiakasrajapinnassa, joten viestinnälliset taidot ja reipas asenne ovat ensisijaisen tärkeitä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä muun asiakaspalveluhenkilöstön kanssa.

Mitä odotamme hakijalta?

Hakijalta edellytämme ennen kaikkea asiakaspalveluhenkisyyttä, ongelmanratkaisukykyä, paineensietokykyä sekä hyviä viestinnällisiä taitoja suomeksi ja englanniksi. Odotamme perustason tuntemusta hosting-tuotteista, joten sinulle tuttuja käsitteitä on muun muassa: ”domain”, ”webhotelli”, ”palvelin”, ”pilvipalvelu”, yms. Olet myös nopea oppimaan uusia asioita ja otat mielelläsi asioista selvää.

Katsomme eduksi, mikäli sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja/tai service desk –toiminnasta. Eduiksi laskemme myös alaan liittyvän koulutuksen, sertifioinnit sekä Google Cloud -pilvipalveluosaamisen.

Työskentelyaika (37,5h/viikko) tapahtuu asiakaspalvelumme aukioloajan puitteissa (arkisin klo 8-18) työvuorokierron mukaisesti.

Tarjoamme

Vakituisen työsuhteen jatkuvasti kehittyvässä ja kasvavassa organisaatiossa, jossa sinulla on hyvät mahdollisuudet kehittyä ja edetä urallasi. Hyvät työsuhde-edut, mm:

  • Terveydenhuolto
  • Lounas- ja virike-etu
  • Mahdollisuuden tehdä osin tai kokonaan etätyönä (korona-aikana painotus etätyössä)
  • Kiinteän palkan lisäksi provisiopalkan myynneistä sekä yritystason bonukset

Liity mukaan kasvavaan tiimiimme

Jätä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä CV 7.2.2021 mennessä hakulomakkeella tai sähköpostitse jobs@louhi.fi (Otsikolla: Asiakaspalvelija 2021).
 
Lisätietoja tehtävästä: mikael.kaariainen@louhi.fi, 046 6003607