Palvelutasot
Valitse palvelutaso tarpeittesi mukaan
Louhi tarjoaa asiakkailleen kolme vaihtoehtoista palvelutasoa. Asiakkaan saama palvelu, tuotteet ja prosessit vaihtelevat palvelutasosta riippuen.
Yrityksille suosittelemme joko ‘Yritys’- tai ‘PRO’-tasoa. Jälkimmäistä mikäli sinulla on verkkokauppa, monimutkaisempi verkkopalvelu tai useita palveluita, tai mikäli olet kumppaniasiakas.
‘Perus’-taso sopii henkilöille, jotka ovat teknisesti orientoituneita ja osaavat internet-asioita (DNS, SPF-tietueet, cPanel, jne) tai joilla on kumppani, esim. mainostoimisto tekemässä www-sivuja.
- Hinta
 - PalvelupyynnötPalvelupyynnöllä tarkoitetaan asiakkaan yksittäistä yhteydenottoa johonkin ongelmaan tai muutokseen liittyen. Palvelupyynnöt liittyvät tyypillisesti käytettävään palveluun tai laajemmin Louhi-asiakkuuteen
 - PalvelujonoLouhen asiakaspalvelutiimi käsittelee kuukaudessa jopa 2000 palvelupyyntöä. Palvelupyynnöt käsitellään tyypillisesti saapumisjärjestyksessä, jolloin palveluajat saattavat vaihdella. Tilaamalla korkeamman palvelutason, varmistatte palvelupyyntönne priorisoinnin ohi normaalin käsittelyjonon.
 - Ylläpitotöiden hinta asiakaspalvelusta tilattaessaYlläpitotöillä tarkoitetaan sellaisia erikseen laskutettavia töitä, jotka eivät liity suoraan Louhen toimittamaan kk-laskutteiseen palveluun. Esimerkiksi: WordPress-sivuston sovellustason korjaustyöt, varmuuskopiosta palautukset, siirtotyöt, jne.
 - Pientöiden hinta asiakaspalvelusta tilattaessaTilattavia pientöitä voi olla esimerkiksi DNS-muutokset, WordPress-sivuston salasanan resetointi, asiakkaan puolesta tehtävät muutostyöt itsepalvelukanavissa.
 - Laajat itsepalvelutoiminnotTarjoamme kaikille asiakkaillemme laajat ja modernit itsepalvelukanavat ja -resurssit. Louhi Konsolin kautta hallinnoit omaa asiakastiliäsi sekä mm. verkkotunnuksiasi. Palvelukohtaisen hallintaliittymien, kuten cPanelin ja Googlen Hallintakonsolin avulla hallinnoit palveluitasi. Keskitämme tukiportaaliimme (tuki.louhi.fi) hyödyllisiä artikkeleita ja ohjeita tyypillisiin ongelmatilanteisiin ja käyttötapauksiin.
 - Asiakaspalvelu tekee Konsoli-työt puolestasi
 - Asiakaspalvelu tekee cPanel-työt puolestasi
 
Perus- Tee-se-itse miehille ja naisille. Teknisesti kyvykkäille.
 - 0,75 € / kk
 - Asiakaspalvelu puhelimella ja itsepalvelu-konsolista palvelulopyyntölomakkeella.
 - Normaali
 - 100 € / h
 - 15 € - 50 € / työ
 - Minimitaso
 
Yritys- Yrityksille ja helppoutta haluaville.
 - 3,95 € / kk
 - Asiakaspalvelu puhelimella, sähköpostilla, chatillä ja palvelupyyntölomakkeella
 - Priorisoitu
 - 70 € / h
 - Kokoomalasku vuosittain. pientöiden hinta yleensä 2 - 10 € / työ
 - Päivitä Yritys-tasolle
 
PRO- Ammattilaisille, useita palveluita omistaville ja korkeinta laatua haluaville.
 - 17,95 € / kk
 - Pro-tason asiakaspalvelu puhelimella, sähköpostilla, chatillä ja palvelupyyntölomakkeellaSuorat yhteystiedot Pro-tiimille.
 - Pro-tiimi + Priorisoitu
 - 70 € / h
 - Kokoomalasku vuosittain. pientöiden hinta yleensä 2 - 10 € / työ
 - Päivitä PRO-tasolle
 
