Google Workspace logo

Google Workspace – gmail ja muut toimistoratkaisut yritykselle

Joustava ja innovatiivinen ratkaisu ihmisille ja organisaatioille entistä tehokkaampaan työskentelyyn.

Työskenteleepä tiimisi sitten laskentataulukoiden, chatin, sähköpostin, videopuheluiden tai kaikkien edellä mainittujen toimintojen parissa, työskentely sujuu sovellusten välillä ilman, että menetät mitään tärkeitä tietoja.

Alk. 5,50 €/kk/käyttäjä (+alv)

Kaikki tarvitsemasi työkalut, nyt yhdessä paikassa.

Haluatko kokeilla palvelua ennen ostopäätöstä? Ota käyttöön ilmainen 14 vuorokauden kokeilu.

Docs dokumentti koneella ja puhelimella

Tee päätöksiä entistä nopeammin, kasvotusten

Jaetuilla kalentereilla näet, milloin muut ovat käytettävissä, ja voit aikatauluttaa kokouksia automaattisilla sähköpostikutsuilla.

Muuta kokouksesi yhdellä klikkauksella videokonferenssiksi millä tahansa kameralla varustetulla tietokoneella, puhelimella tai tabletilla.

Näytön jako mahdollistaa nopeat päätökset ja kommentoinnin työtoveriesi kesken.

Tallenna ja jaa tiedostoja pilvipalvelussa

Voit pitää kaikki työasiasi samassa paikassa ja käyttää niitä turvallisesti tietokoneella, puhelimella tai tabletilla.

Voit kutsua nopeasti muita tekemään yhteistyötä ja tarkastelemaan tai lataamaan mitä tahansa tiedostoja. Sähköpostiliitteitä ei tarvita.

Tiedoston päivitykset tallentuvat automaattisesti Driveen, joten jokainen voi aina käyttää viimeisintä versiota.

Google drive koneella ja puhelimella
Google Workspace halllintapaneeli

Suojaa data ja laitteet.

Suojaa yrityksesi data erilaisilla turvallisuusasetuksilla, kuten kaksivaiheisella tunnistautumisella ja kertakirjautumisella. Päätelaitteiden hallinta pitää datasi turvassa, jos laite katoaa tai työntekijät vaihtuvat.

Arkistoi sähköpostiviestit ja viralliset chat-keskustelut ja määritä, kuinka kauan ne säilytetään.

Suojausasetusten määrittäminen on helppoa keskitetyn hallintakonsolin ansiosta. Lisäksi Louhen tuki on tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse arkisin klo 8-18 välillä.

Gemini for Google Workspace tuo tekoälyn osaksi toimistoarkea ja innovointia

Gemini Business ja Gemini Enterprise -lisäosilla liität Googlen edistyneen AI:n osaksi Google Workspace -sovelluksia. Tekoäly tekee työstä nopeampaa ja hauskempaa – voit esimerkiksi kirjoittaa, järjestää ja visualisoida entistä monipuolisemmin.

Duet AI Google Workspace Slides-sovelluksessa

TOIMINTAPERIAATE

Google Workspace tekee yhdessä työskentelystä entistä helpompaa

Usein kysyttyä

Mitä Google Workspaceen sisältyy?

Kaikkiin Google Workspace ‑paketteihin sisältyy yrityksen oma sähköpostiosoite ja yhteiskäyttötyökalut, kuten Gmail, Kalenteri, Meet, Chat, Drive, Docs, Sheets, Slides, Forms ja Sites. Lisätietoja saat sopimus- ja hinnoittelusivultamme.

Voiko yritykseni kokeilla Google Workspacea ennen pakettiin sitoutumista?

Ehdottomasti. Kaikkiin paketteihin kuuluu 14 päivän maksuton kokeilujakso, jotta näet Google Workspacen tuoman hyödyn ennen pakettiin sitoutumista. Klikkaa tästä, niin voit aloittaa maksuttoman kokeilun.

Mikä Google Workspace ‑paketti sopii yritykselleni parhaiten?

Tarjoamme useita erilaisia paketteja, jotka on suunniteltu vastaamaan yritysten yksilöllisiin tarpeisiin. Katso paketti- ja hinnoittelusivumme ja valitse yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopiva paketti.

Saat palvelun käyttöösi tekemällä tilauksen verkkokauppamme kautta tai ottamalla käyttöösi 14 päivän koekäyttöjakson. Koekäyttötunnukset saat käyttöösi ottamalla yhteyttä myyntipalveluumme. Palvelun käyttöönottoa varten tarvitset myös verkkotunnuksen. Voit käyttää joko nykyistä tai autamme mielellämme uuden löytämisessä!

Kyllä. Valikoimaamme kuuluu suuryritysten tarpeisiin suunniteltuja paketteja, jotka sisältävät suuryritystason suojaus- ja vaatimustenmukaisuusominaisuudet, joustavia pilvitallennustilaratkaisuja ja tehokkaita kokousominaisuuksia. Ota yhteyttä myyntiin, jos haluat lisätietoja.

Google on kehittänyt G Suitea eri yhteydenpito- ja yhteiskäyttötyökalumme kattavaksi integroiduksi käyttökokemukseksi. G Suite on samalla uudelleenbrändätty Google Workspace -nimelle, koska se kuvastaa paremmin tuotteen visiota.

Ostamalla palvelun Google Partnerilta eli Louhelta, saat käyttöösi samat Google Workspacen tarjoamat toiminnallisuudet yhdistettynä suomalaisen tarjoajan tuomiin etuihin. Tarjoamme sinulle mm. seuraavat edut:

  • Autamme sinua palvelun käyttöönotossa sekä määrityksessä. Osaava ja koulutettu henkilökuntamme auttavat sinua myös alun jälkeen.
  • Saat käyttöösi suomalaiset laskutustavat
  • Keskittämällä muutkin palvelut meille, palveluiden hallinta helpottuu merkittävästi
  • Tutustu myös Google Workspace koulutuksiin täältä.

Valitse haluamasi versio. Kokeile maksutta 14 päivän ajan.

Business Starter

5,50+alv, 12 kk sitoumus
  • 6,75 €
    +alv, ilman sitoumusta
    Kuukausihinta per käyttäjä
    • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella
    • 100 osallistujan videokokoukset
    • 30 Gt pilvitallennustilaa käyttäjää kohti yhteisesti jaettavaksi
    • Tietoturva- ja hallintaominaisuudet
    • Suomenkielinen tuki arkisin klo 8-18 välillä
    • br>
    • br>
    • br>
    • br>
    • br>
    • br>
    • br>

Business Standard

11,00+alv, 12 kk sitoumus
  • 13,75 €
    +alv, ilman sitoumusta
    Kuukausihinta per käyttäjä
    • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella
    • 150 osallistujan videokokoukset ja tallennus
    • Yrityksen brändin mukaiset mallidokumentit helposti
    • 2 Tt pilvitallennustilaa käyttäjää kohti yhteisesti jaettavaksi
    • Tietoturva- ja hallintaominaisuudet
    • Suomenkielinen tuki arkisin klo 8-18 välillä
    • br>
    • br>
    • br>
    • br>
    • br>
    • br>

Business Plus

17,50+alv, 12 kk sitoumus
  • 20,75 €
    +alv, ilman sitoumusta
    Kuukausihinta per käyttäjä
    • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella sekä e-Discovery ja säilytysominaisuudet
    • 500 osallistujan videokokoukset ja tallennus sekä osallistujatiedot
    • 5 Tt pilvitallennustilaa käyttäjää kohti yhteisesti jaettavaksi
    • Tehokkaat tietoturva- ja hallintaominaisuudet, kuten Holvi ja monipuolinen päätelaitteiden hallinta
    • Suomenkielinen tuki arkisin klo 8-18 välillä
    • br>
    • br>

Enterprise lisenssit

Kysy tarjous
  • Ota yhteyttä myyntiin ja kysy hinnoista 
    • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella sekä e-Discovery, säilytysominaisuudet ja S/MIME-salaus
    • 1000 osallistujan videokokoukset ja tallennus, osallistujatiedot, taustahälyn vaimennus ja verkkotunnusten sisäinen livestriimaus
    • 5 Tt pilvitallennustilaa käyttäjää kohti yhteisesti jaettavaksi ja pyydettäessä lisää
    • Tehokkaat suojaus-, hallinta- ja vaatimustenmukaisuusominaisuudet, esimerkiksi Holvi, tietojen menetyksen esto (DLP), data-alueet ja suuryritystasoinen päätelaitteiden hallinta
    • Suomenkielinen tuki arkisin klo 8-18 välillä
Tuottavuus ja yhteiskäyttöBusiness StarterBusiness StandardBusiness PlusEnterprise
Gmail Yrityssähköposti
Yrityksen oma sähköpostiosoite
Tietojenkalastelu- ja roskapostisuoja, joka torjuu yli 99,9 % hyökkäyksistä
Sähköposti ilman mainoksia
Meet Video- ja äänikonferenssit100 osallistujaa150 osallistujaa500 osallistujaa1000 osallistujaa
Kokouksen kesto (enintään)24 tuntia24 tuntia24 tuntia24 tuntia
Yhdysvaltalaiset tai kansainväliset puhelinnumerot
Digitaalinen kirjoitustaulu
Kokoustallenteiden tallennus Google Driveen
Kyselyt ja K & V ‑toiminnot
Taustahälyn vaimennus
Moderointi
Käden nosto
Pienryhmähuoneet
Osallistumisseuranta
Verkkotunnuksen sisäinen livestriimaus
Drive Turvallinen pilvitallennustila30 Gt käyttäjää kohti2 Tt käyttäjää kohti5 Tt käyttäjää kohti5 Tt käyttäjää kohti, ja mahdollisuus lisätallennustilan pyytämiseen
Drive-työpöytäsovellus
Yli 100 tiedostotyypin tuki
Jaetut Drivet koko tiimille
Kohdeyleisölle jakaminen
chatChat Tiimiviestintä
Historia päälle tai pois oletuksena
Kutsujen automaattinen hyväksyminen
Kahdenkeskinen ulkoinen chat
Lisäominaisuuksia sisältävät chat-huoneet, esimerkiksi useita viestiketjuja sisältävät huoneet ja vierailijoille avoimet huoneet
Kalenteri Jaetut kalenterit
Ajanvaraussivut
Neuvotteluhuoneiden selaus ja varaaminen
Docs, Sheets, Slides Sisällönluontia yhteiskäyttötyökalujen avulla
Jaetut muistiinpanot
Verkkosivuston luontityökalu Sites
Formsin kyselynluontityökalu
Yhteensopivuus Office-tiedostojen kanssa
Analysointia helpottamaan Älykäs täyttö, Älykäs tyhjennys ja Vastaukset
Apua kirjoittamiseen Älykkäästä kirjoittamisesta, kielioppiehdotuksista ja automaattisesta oikeinkirjoituksen korjauksesta
Yrityksen brändin mukaiset dokumentti- ja lomakemallit
Yhdistetyt taulukotPerustasoPerustasoPerustasoSuuryritystaso
AppSheetAppSheet Sovellusten kehittäminen ilman koodaamista
CurrentsCurrents Työntekijöiden ääni kuuluviin
CloudCloud Search Älykäs hakuEnsimmäisen osapuolen dataEnsimmäisen osapuolen dataEnsimmäisen ja kolmannen osapuolen data

Tietoturva ja ylläpito

Kaksivaiheinen vahvistus
Ryhmiin perustuvat käytäntöasetukset
Lisäsuojaus-ohjelma
Päätelaitteiden hallintaPerustasoPerustasoEdistynytSuuryritystaso
Google Workspace Migrate -työkalu
Holvi – datan säilytys, arkistointi ja haku
Suojattu LDAP
Tietojen menetyksen esto (DLP)
Cloud Identity Premium
Kontekstin mukainen pääsy
Tietoturvakeskus
S/MIME-salaus
Data-alueetPerustasoPerustasoSuuryritystaso
Pääsyoikeuksien läpinäkyvyys
Varmistetut hallinnat (sisältää Pääsynhallinnan)Saatavilla lisämaksusta, osa yhteyttä myyntiin
AI-luokitteluSaatavilla lisämaksusta, osa yhteyttä myyntiin

Oletko valmiina tositoimiin?

Miljoonien käyttäjien rakastamat Google Workspacen yritystason tuottavuus- ja yhteiskäyttötyökalut auttavat sinua saamaan enemmän aikaan.

Siirrä olemassaoleva Google Workspace -tilauksesi meille

Saat palkitun suomenkielisen asiakaspalvelun ja palvelut sähköiseen laskutukseen. Ota yhteys tilin siirtämiseksi.

Yrittäjän paketti

Keskittäjän etua selkeinä euroina 8-26,50 €/kk (+ alv)*

Keskitä asiakkuutesi meille ja saat huolettoman, pysyvän edun kuukausimaksuihisi!