Palvelutasot

Valitse palvelutaso tarpeittesi mukaan

Louhi tarjoaa asiakkailleen kolme vaihtoehtoista palvelutasoa. Asiakkaan saama palvelu, tuotteet ja prosessit vaihtelevat palvelutasosta riippuen. 

Yrityksille suosittelemme joko ‘Yritys’- tai ‘PRO’-tasoa. Jälkimmäistä mikäli sinulla on verkkokauppa, monimutkaisempi verkkopalvelu tai useita palveluita, tai mikäli olet kumppaniasiakas. 

‘Perus’-taso sopii henkilöille, jotka ovat teknisesti orientoituneita ja osaavat internet-asioita (DNS, SPF-tietueet, cPanel, jne) tai joilla on kumppani, esim. mainostoimisto tekemässä www-sivuja.

  • Hinta
  • Palvelupyynnöt
    Palvelupyynnöllä tarkoitetaan asiakkaan yksittäistä yhteydenottoa johonkin ongelmaan tai muutokseen liittyen. Palvelupyynnöt liittyvät tyypillisesti käytettävään palveluun tai laajemmin Louhi-asiakkuuteen
  • Palvelujono
    Louhen asiakaspalvelutiimi käsittelee kuukaudessa jopa 2000 palvelupyyntöä. Palvelupyynnöt käsitellään tyypillisesti saapumisjärjestyksessä, jolloin palveluajat saattavat vaihdella. Tilaamalla korkeamman palvelutason, varmistatte palvelupyyntönne priorisoinnin ohi normaalin käsittelyjonon.
  • Ylläpitotöiden hinta asiakaspalvelusta tilattaessa
    Ylläpitotöillä tarkoitetaan sellaisia erikseen laskutettavia töitä, jotka eivät liity suoraan Louhen toimittamaan kk-laskutteiseen palveluun. Esimerkiksi: WordPress-sivuston sovellustason korjaustyöt, varmuuskopiosta palautukset, siirtotyöt, jne.
  • Pientöiden hinta asiakaspalvelusta tilattaessa
    Tilattavia pientöitä voi olla esimerkiksi DNS-muutokset, WordPress-sivuston salasanan resetointi, asiakkaan puolesta tehtävät muutostyöt itsepalvelukanavissa.
  • Laajat itsepalvelutoiminnot
    Tarjoamme kaikille asiakkaillemme laajat ja modernit itsepalvelukanavat ja -resurssit. Louhi Konsolin kautta hallinnoit omaa asiakastiliäsi sekä mm. verkkotunnuksiasi. Palvelukohtaisen hallintaliittymien, kuten cPanelin ja Googlen Hallintakonsolin avulla hallinnoit palveluitasi. Keskitämme tukiportaaliimme (tuki.louhi.fi) hyödyllisiä artikkeleita ja ohjeita tyypillisiin ongelmatilanteisiin ja käyttötapauksiin.
  • Asiakaspalvelu tekee Konsoli-työt puolestasi
  • Asiakaspalvelu tekee cPanel-työt puolestasi

  • Perus

  • Tee-se-itse miehille ja naisille. Teknisesti kyvykkäille.
  • 0,75 € / kk
  • Asiakaspalvelu puhelimella ja itsepalvelu-konsolista palvelulopyyntölomakkeella.
  • Normaali
  • 100 € / h
  • 15 € - 50 € / työ
  • Minimitaso

  • Yritys

  • Yrityksille ja helppoutta haluaville.
  • 3,95 € / kk
  • Asiakaspalvelu puhelimella, sähköpostilla, chatillä ja palvelupyyntölomakkeella
  • Priorisoitu
  • 70 € / h
  • Kokoomalasku vuosittain. pientöiden hinta yleensä 2 - 10 € / työ
  • Päivitä Yritys-tasolle

  • PRO

  • Ammattilaisille, useita palveluita omistaville ja korkeinta laatua haluaville.
  • 17,95 € / kk
  • Pro-tason asiakaspalvelu puhelimella, sähköpostilla, chatillä ja palvelupyyntölomakkeellaSuorat yhteystiedot Pro-tiimille.
  • Pro-tiimi + Priorisoitu
  • 70 € / h
  • Kokoomalasku vuosittain. pientöiden hinta yleensä 2 - 10 € / työ
  • Päivitä PRO-tasolle