Sitejet Builder on helppo ja nopea tapa luoda ja ylläpitää verkkosivustoja. Sen työkalut hyödyntävät tekoälyä ja muita moderneja ominaisuuksia. Palvelu tukee nopeiden, responsiivisten ja SEO-ystävällisten sivustojen julkaisua – saumattomasti Louhen Perus, Rajaton ja Voima -Webhotellien ympäristössä.

Sitejet Builder on uusi ominaisuus Louhen Perus, Rajaton ja Voima -Webhotellien käyttöliittymää (cPanel), sisältyen palveluiden kuukausihintaan.

“Sitejet Builder yhdistää aidosti modernin ja helpon tavan tuottaa www-sivuja laadukkaaseen kotimaiseen webhotelliin. Webhotelli ei ole enää paikka, jossa sivusto julkaistaan, vaan myös ratkaisu millä niitä voi tehdä”, toteaa Louhen operatiivinen johtaja Mikael Kääriäinen.

Modernit ominaisuudet vaikuttavan sivuston luontiin

Koska Sitejet Builder on valmiina ominaisuutena webhotellissa, on käytön aloittaminen mutkatonta – palvelu ei vaadi asentamista tai rekisteröitymistä. Sivustojen luonti ja ylläpito on helppoa intuitiivisen käyttöliittymän ja drag & drop -editorin avulla.

Palvelun monipuoliset, modernit ominaisuudet rikastavat ja tukevat sisällöntuotantoa, sekä auttavat rakentamaan tehokkaasti löydettäviä verkkosivuja.

Käytettävissä on esimerkiksi yli 140 valmista sivustopohjaa, kattava kuva- ja videokirjasto, tekoälyä hyödyntävä ja suomenkieltä hyvin tukeva tekstigeneraattori, mukautettavat widgetit sekä dynaamisia sisältöjä ja hakukoneoptimointia tukevat ominaisuudet.

Sitejet Builderin sivustojen lukumäärää tai laajuutta ei ole erikseen rajoitettu. Sen ominaisuudet riittävät yksinkertaisen käyntikorttisivuston luomisesta laajojenkin verkkosivutoteutusten rakentamiseen.

Lue lisää Sitejet Builderista>

Löydä yrityksellesi sopiva ratkaisu Louhen Webhotellien valikoimasta!

Asiakkaanamme Sitejet Builder -palvelu on suoraan käytössäsi Webhotellissa (cPanel)

Mahdollisuus myös Louhen kumppaneille

Sitejet Builder on Louhen jälleenmyyjille ja kumppaneille veloitukseton palvelu toteuttaa omille asiakkailleen laadukkaita verkkosivutoteutuksia. Palvelu monisivustohallinnan työkaluineen tuo uuden vaihtoehdon WordPressin ja muiden julkaisujärjestelmien (CMS) rinnalla.

Kiinnostuitko? Kysy lisää omalta Louhen palvelupäälliköltäsi tai PRO-myyntipalvelusta.