Milloin asiakaspalvelu on avoinna?
Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 8-18. Puhelimeen vastaamme numerossa 010 841 5656 ja sähköpostia voi lähettää osoitteeseen asiakaspalvelu@louhi.fi.
Maksaako asiakaspalveluun soittaminen?
Asiakaspalveluun soittaminen ei maksa mitään.
Voinko jo nyt tehdä tilauksen, käyttö alkaisi päivänä xx.xx.xx?
Tilaus astuu voimaan heti, kun järjestelmämme on vastaanottanut maksun tilaukselle. Järkevin tapa on siis maksaa tilaus silloin, kun haluaa palveluiden aktivoituvan käyttöön.
Voinko tehdä tilauksen yritykselle, vaikka sitä ei ole vielä perustettu?
Yrityksen nimissä ei voi tehdä tilausta ennen kuin yritys on perustettu. Tilauksen voi kuitenkin tehdä yksityishenkilön nimissä ja tarvittaessa muuttaa tilatut palvelut tulevaisuudessa yrityksen nimiin. Muutokseen tarvitaan valtuutusavain, joka [...]
Katkeaako palvelu automaattisesti sopimuskauden loputtua?
Noin 1 kk ennen sopimuskauden päättymistä saat laskun uudesta sopimuskaudesta. Laskun maksamalla palvelut jatkuvat automaattisesti.
Mitä maksutapoja teillä on?
Louhella voit maksaa verkkopankkimaksuilla, laskulla sekä luottokortilla. Verkkopankkimaksu onnistuu seuraavien pankkien tunnuksilla: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Tapiola-pankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-pankki, Aktia, POP-pankki ja Säästöpankki. Luottokorttimaksu onnistuu Visa, Visa Electron [...]